niedziela, 28 maja 2017

Książki, które chcę zdobyć


Źródło: google/grafika
Poniżej przedstawiam książki, niektóre już kiedyś przeze mnie przeczytane, które chciałbym dołączyć do swojej kolekcji. Na niebiesko oznaczone zostaną te książki, które kiedyś przeczytałem i chcę mieć, na czerwono te, które chcę przeczytać. Jeżeli zdobędę którąś pozycję, zostanie przekreślona. Lista będzie aktualizowana na bieżąco, będę też dodawać nowe pozycje.


  1. Miroslav Zamboch - "Czas żyć, czas zabijać"
  2. Miroslav Zamboch - "Na ostrzu noża"
  3. Miroslav Zamboch - "Krawędź żelaza"
  4. Miroslav Zamboch - "Koniasz. Wilk samotnik"
  5. Richard Morgan - "Modyfikowany węgiel"
  6. Jack L. Chalker - "Lilith"
  7. Jack L. Chalker - "Charon"
  8. Jack L. Chalker - "Cerber"
  9. Jack L. Chalker - "Meduza" 
  10. Peter V. Brett - "Malowany człowiek"
  11. Glenn Cook - "Słodki, srebrny blues"
  12. Robert J .Sawyer - "Hominidzi"
  13. Raymond Feist - "Adept magii"
  14. Zygmunt Miłoszewski - "Gniew"
  15. Zygmunt Miłoszewski - "Uwikłanie"
  16. Marek Kędzierski - "Męska sprawa"
  17. Kevin Hearne - "Na psa urok"
  18. Eugeniusz Dębski - "Tamta strona świata"
  19. Mark Hodder - "W dziwnej sprawie skaczącego Jacka"
  20. Artur Baniewicz - "Smoczy pazur"
  21. Artur Baniewicz - "Pogrzeb czarownicy"
  22. Artur Baniewicz - "Gdzie księżniczek brak cnotliwych"
  23. Suzanne Collins - "W pierścieniu ognia" 
  24. Suzanne Collins - "Kosogłos"
  25. Wojciech Cejrowski - "Rio Anaconda"
  26. Wojciech Cejrowski - "Gringo wśród dzikich plemion"
  27. Wojciech Cejrowski - "Wyspa na prerii"
  28. Paul Hoffman - "Lewa ręka boga"   
  29. Paul Hoffman - "Anioł śmierci"    
  30. Paul Hoffman - "Trzepotanie jego skrzydeł"
  31. Ewa Białołęcka - "wiedźma.com.pl"
  32. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Płomień i krzyż. Tom 1" 
  33. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Wieże do nieba"
  34. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Dotyk zła"
  35. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Bicz boży"
  36. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Głód i pragnienie"
  37. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Kościany galeon" 
  38. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Sługa boży"
  39. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Młot na czarownice" 
  40. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Miecz aniołów"
  41. Jacek Piekara - "Ja, inkwizytor. Łowcy dusz"
  42. Andrzej Sapkowski - "Miecz przeznaczenia"
  43. Andrzej Sapkowski - "Coś się kończy, coś się zaczyna"
  44. Andrzej Sapkowski - "Krew elfów"
  45. Andrzej Sapkowski - "Czas pogardy"
  46. Andrzej Sapkowski - "Chrzest ognia"
  47. Andrzej Sapkowski - "Wieża jaskółki"
  48. Andrzej Sapkowski - "Pani jeziora"
  49. J.K. Rowling - "Harry Potter i Komnata Tajemnic"
  50. J.K. Rowling - "Harry Potter i Więzień Azkabanu"
  51. J.K. Rowling - "Harry Potter i Książę Półkrwi"
  52. J.K. Rowling - "Harry Potter i Insygnia Śmierci"
  53. Drew Karpyshyn - "Mass Effect: Podniesienie"
  54. Drew Karpyshyn - "Mass Effect: Odwet"
  55. Stieg Larsson - "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" Tom 1, Czarna seria.
  56. Mario Puzo - "Omerta"
  57. Mario Puzo - "Rodzina Corleone"
  58. Trudi Canavan - "Misja ambasadora"
  59. Trudi Canavan - "Łotr"
  60. Wiera Szkolnikowa - "Namiestniczka Tom III"
  61. Jarosław Sokołowski - "Masa o kobietach Polskiej mafii"
  62. Jarosław Sokołowski - "Masa o killerach Polskiej mafii"
  63. Jarosław Sokołowski - "Masa o pieniądzach Polskiej mafii"
  64. Jarosław Sokołowski - "Masa o żołnierzach Polskiej mafii"
  65. Jeff Lindsay - "Dekalog Dextera"
  66. Jeff Lindsay - "Dylematy Dextera"
  67. Jeff Lindsay - "Dzieło Dextera"
  68. Jeff Lindsay - "Delicje Dextera"
  69. J.R.R. Tolkien - "Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia"
  70. J.R.R. Tolkien - "Władca Pierścieni: Powrót Króla"
  71. Stuart Neville - "Duchy Belfastu"
  72. Robin Hobb - "Uczeń skrytobójcy"
  73. Robin Hobb - "Królewski skrytobójca"
  74. Robin Hobb - "Wyprawa skrytobójcy"
  75. Robin Hobb - "Misja Błazna"
  76. Robin Hobb - "Złocisty Błazen"
  77. Robin Hobb - "Przeznaczenie Błazna"
  78. Dmitry Glukhovsky - "Metro 2033"
  79. Dmitry Glukhovsky - "Metro 2034"
  80. Dmitry Glukhovsky - "Metro 2035"
  81. Dan Brown - "Anioły i demony"
  82. Dan Brown - "Zaginiony symbol"
  83. Dan Brown - "Inferno"
  84. Tomasz Marchewka - "Wszyscy patrzyli, nikt nie widział"
  85. Cezary Pazura - "Byłbym zapomniał..."
  86. Remigiusz Maciaszek - "Cały ten Rock"

Oprócz wymienionych tutaj książek dążę do zebrania kolekcji książek Stephena Kinga (Tom I "Misery" kupiłem w kiosku, mam zamiar uzbierać wszystkie) oraz Agathy Christie. Jeżeli czytałeś\aś którąś z tych pozycji, zwłaszcza z tych, których nie czytałem - podziel się opinią!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz